  • Data: 2014-10-01 09:18:21
    Temat: Re: Węgiel
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:m0eesm$qem$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie wiem. Nie mam nic przeciwko temu, aby mogły. Mogą też drożej
    > sprzedawać pośrednikom. Same też mogą założyć spółki-pośredników.

    Nieprawda, pośrednicy cisną na obniżenie ceny przez kopalnię i grożą że
    przestaną sprzedawać jej węgiel - więc zbankrutuje.
    Kopalnia nie może sprzedawać sama i nie może zmienić pośredników. Załatwili
    jej to politycy! A tam gdzie są politycy trudno mówić o ekonomi, przecież
    olbrzymie lody muszą kręcić ich pobratymcy. Na węglu są tak olbrzymie kwoty
    że szybko można sie tu dorobić, wystarczy policzyć marżę od 1 miliona ton.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.