  • Data: 2007-10-02 21:45:06
    Temat: Re: Ważność legitymacji studenckiej
    Od: Bednar <b...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 1 Oct 2007 16:11:09 +0200, zly wystukał(a):

    > Mozna sie zgodzic, zeby to kanar zaplacil ta oplate. Z jakiej racji to ona
    > ma placic??

    Wkrótce to się okaże. Napisałem odwołanie, w czwartek zawiozę osbiście do
    działu windykacji KM. Zaznaczyłem, że w związku z niekompetencją
    kontrolera, nie zgadzam się na poniesienie kosztów opłaty manipulacyjnej. W
    imieniu siostry oczywiście ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Bednar