eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWarunki zabudowy - klopoty ze zlosliwymi odwolaniami, dlugie. › Re: Warunki zabudowy - klopoty ze zlosliwymi odwolaniami, dlugie.
  • Data: 2004-10-26 14:08:07
    Temat: Re: Warunki zabudowy - klopoty ze zlosliwymi odwolaniami, dlugie.
    Od: "Robertus" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > owszem, ponoc plany malo dokladne, liczba drzew sie nie zgadza etc. (z
    > naszego punktu widzenia ewidentne zaniedbania pracownikow urzedu gminy).

    > chetnie uregulujemy, ale chcemy wiedziec, ze jesli jest ok to sasiad
    > wreszcie zostanie pozbawiony prawa/podstaw do kolejnych wydumanych
    odwolan.

    > wszyscy wiemy ile czasu takie sprawy moga sie ciagnac, a ojciec chce wnuki
    > na wlasnorecznie koszonym trawniku bawic

    > aspoleczny sasiad zyjacy z ZUSu/emerytury ma czas i potrafi odbierac
    > polecone w 13 dniu od awiaza skladajac tego samego dnia odwolanie, aby
> [...]

    Jak dla mnie to urząd jest niedoinformowany. O ustalenie Warunków Zabudowy i
    Zagospodarowania Terenu może wystąpić każdy. Nie musi to być właściciel
    działki. Więc sprzeciw sąsiada jest tutaj bezzasadny.
    Często ludzie występują o wydanie WZiZT działki, którą zamierzają kupić.
    Sąsiad może się co najwyżej przyczepić do tego jeśli we wniosku podałeś
    położenie domu niezgodne z prawem budowlanym.

    --
    Robertus