  • Data: 2009-12-01 11:20:59
    Temat: Re: Warsztat nie chce oddac samochodu
    Od: pierwiosnek <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Neo[EZN] pisze:
    > Szukałem w internecie opisu podobnej sytuacji ale nie znalazłem.
    >
    > [...]
    >
    > Znajoma była na policji - zgłaszała tę sprawę (próba wyłudzenia
    > pieniędzy) - auto jest jej potrzebne do pracy więc bez niego ma dosyć
    > trudny "żywot". Tam powiedzieli żeby udała się do prokuratury i być może
    > wtedy uda się odzyskać samochód. Problem jest w tym, że prokuratura ma
    > 30 dni na wydanie decyzji a ona musi do klientów jeździć tramwajami i
    > taksówkami co jest sporym utrudnieniem.

    Witam,
    ten fragment mnie zdziwił: moi znajomi mieli podobną sytuację (auto
    zostawione w warsztacie, chcą odebrać, a właściciel nie chce wydać),
    będąc na miejscu wezwali policję, policjanci przyjechali i nakazali
    właścicielowi wydanie samochodu, gdyż nie stanowi on własności
    warsztatu, a nadal osoby, która go tam zostawiła.
    Może niech znajoma spróbuje właśnie w ten sposób: wezwać będąc w
    warsztacie policję aby interweniowała na miejscu?
    Pozdrawiam,

    pierwiosnek