  • Data: 2014-07-10 18:30:31
    Temat: Re: Warszawski rajdowiec nie spowodował zagrożenia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 8 Jul 2014, Icek wrote:

    > chodnik odgrodzony fachowo. Ale zbliżamy się do skrzyżowania!!
    > A co trzeba zrobić zbliżając się do skrzyżowania poza terenem zabudowanym???
    > Dać idiotyczne ograniczenie

    Pewnie na prośbę... kierowców.
    Nie, nie żartuję.
    Chyba w tym roku był flejm, jak to NIE MOŻNA stosować normalnego odstępu
    na zółte światło, rozporządzeniem przewidzianych 3s, bo przecież kierowca
    zostanie ZASKOCZONY i tam KONIECZNIE musi być ograniczenie!
    (sam podłożyłem do flejma, bo akurat w 1PR taki tekst puścił kierowca
    właśnie).
    No to jak to tak, przecież skrzyżowanie go zaskoczy...

    > W dodatku to skrzyżowanie jest zamknięte

    A to już pikuś ;)

    > Jaki jest tego efekt? Znalazł się kierownik przestrzegający przepisy prawa

    Wrrr... ;) (NTG :D)

    pzdr, Gotfryd