  • Data: 2009-03-20 09:57:09
    Temat: Re: Walka z ubezpieczycielem
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości

    > Nie w problemie z realna wycena jest tu problem, ale z pazernoscia TU.

    A to niestety normalne.
    Podobnie miałem z bankiem, kredytem i kosztami budowy.
    Na nic zdały się faktury, oświadczenia, cenniki ze sklepów. Wg banku realne
    ceny materiałów i usług wg jakichś rynkowych wskaźników i innych
    pierdolników w danym okresie były inne (oczywiście niższe :>) i tym się
    kierował rzeczoznawca przy wypłacie kolejnej transzy kredytu.

    > Mam nadzieje ze chociaz sady stwierdza ze równiez w praktyce.

    Ubezpieczyciele też mają swoich, i to całkiem niezłych, prawników :(

    > Zreszta - nie chodzi o uzalanie sie. Rozumiem ze twoj punkt widzenia
    > wyglada tak, ze bez zaangazowania w to profesjonalnej firmy zajmujacej
    > sie
    > odzyskiwaniem odszkodowan nie ma szans - dzieki za opinie.

    Myślę, że ubezpieczyciel będzie piętrzył trudności, więc może warto
    zaryzykować i faktycznie pogadać z jakąś firmą "arbitrażową" w takich
    sytuacjach.