  • Data: 2006-03-12 16:36:30
    Temat: Re: Walka z deweloperem (nie chce oddać dokumentacji)
    Od: mj <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarekM napisał(a):

    > Ustawa prawo budowlane
    > cos około art. 60
    >
    > mądrala

    super, dzięki - zapytam jednak dalej... co kryje się pod ogólnymi
    (ogólnymi dla takiego laika jak ja) stwierdzeniami:

    - dokumentacja budowy (tu pewnie projekt budowlany i co jeszcze?
    dziennik budowy?)
    - dokumentacja powykonawcza
    - inne dokumenty...

    Problem polega na tym, że muszę stworzyć listę dokumentów, przeprowadzić
    inwentaryzację tego co mam i wyegzekwować braki od dewelopera.

    Kto mi pomoże? Gdzie mam szukać wiedzy?

    pozdrawiam,
    mj