    From: "tama" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wadliwe wykonanie usługi bez zawarcia umowy Opcje
    Date: Wed, 11 Feb 2009 20:07:38 +0100

    Postwię się na miejscu drugiej strony tu sytuacja MOGŁA wygladac tak
    Mam zrobić stronę, ja bo firmy nie stać na korzytsnie z agencji.
    dostaję wytyczne i przesyłam projekt Prezesowi- dodajac standardowo ze jak
    ma jakieś uwagi co do projektu to niech pisze. Zadnych uwag nie ma-
    odpowiedzi tez nie ,ale wobec tego chyba jest ok.
    idę z faktura do księgowej, podpisuje- uff to na pewno zatwierdzone bez
    poprawek. Idę po kody dostępu, skoro podpisane to umieszczam strone na
    serwerze.
    kilka dni później... bardzo dziwne meile

    Oczywiście sądzić się można o wszystko, ale jak na mój gust to zawaliła
    firma - prezes nie zgłosił uwag, nie było umowy, że publikacja może być
    dopiero po pisemnej akceptacji prezesa. podpisanie faktury jest
    potwierdzeniem dokonania zakupu strony. wydanie kodów jest następnym
    potwierdzeniem. Skąd wykonawca mógł wiedzieć ze strona się komuś nie podoba?