    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Date: Mon, 25 Aug 2008 08:00:45 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 19 Aug 2008 01:30:14 +0200, 666 napisał(a):
    > Niestety, mam sporą kolekcję bubli z Ikei, których ode mnie nie przyjęli z powrotem
    > (także jak najbardziej uzasadnione reklamacje dziadowskiej jakości towarów czy
    > komponentów) z powodu braku paragonu - rzeczy i opakowania oczywiście trwale
    oznaczone
    > logo Ikei.

    Niestety, ale tutaj po prostu nie mogą tego zrobić... Żeby wycofać jakąś
    sprzedaż, muszą wycofać sprzedaż konkretnego artykułu z konkretnego
    paragonu.

    Za to bez problemu wymienią uszkodzoną część bez potrzeby przedstawiania
    paragonu/faktury - moi rodzice ostatnio właśnie mieli problem z zawiasami
    do szafek otwieranych "do góry", pan w BOKu po prostu dał nowy komplet bez
    żadnej dyskusji...

    > W zwiazku z tym w Ikei staram się brac fakture na każdą duperelę za dwa
    > złote, ale nie zawsze w tym kombinacie mam ochote czekać z numerkiem 40
    > minut na druk takiej faktury (pop...ni zdezorganizowani Szwedzi, jakby

    Brak możliwości drukowania faktur przy kasie to w zasadzie jedyna wada ich
    systemu - poza tym są wyjątkowo elastyczni i maksymalnie ułatwiają życie.
    Weź zdobądź bez walki fakturę do paragonu w jakimkolwiek sklepie po więcej
    niż 7 dniach od zakupu - a w Ikei? Bez problemu.
    No i przynajmniej paragony mają drukowane normalnie, a nie na drukarkach
    termicznych - mają odpowiednio dłuższą trwałość...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004