    From: " 666" <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wada skladu ksiazki i problem z wymiana
    Date: Tue, 19 Aug 2008 01:30:14 +0200
    Sender: u...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Niestety, mam sporą kolekcję bubli z Ikei, których ode mnie nie przyjęli z powrotem
    (także jak najbardziej uzasadnione reklamacje
    dziadowskiej jakości towarów czy komponentów) z powodu braku paragonu - rzeczy i
    opakowania oczywiście trwale oznaczone logo Ikei.

    W zwiazku z tym w Ikei staram się brac fakture na każdą duperelę za dwa złote, ale
    nie zawsze w tym kombinacie mam ochote czekać z
    numerkiem 40 minut na druk takiej faktury (pop...ni zdezorganizowani Szwedzi, jakby w
    kasie przy płaceniu nie mogli faktury
    wydrukować np. po NIP-ie lub karcie klienta).

    Czym oczywiście jeszcze powiekszam tę pop...ą kolejkę po faktury, więc koło się
    zamyka.

    JaC

    -----

    > Widzę to choćby po przypadku Ikei - jestem którąś z kolei osobą która skorzystała z
    ich oferty dzięki temu że znajomi polecili, a
    przy zakupach nie ograniczałem się zbytnio ani nie stresowałem bo wiem że mogę bez
    żadnych komplikacji oddać to co mi zostanie po
    montażu kuchni.