  • Data: 2006-03-21 16:19:25
    Temat: Re: WKU - prośba o pomoc
    Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Masal" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:dvp2mr$ung$1@opal.futuro.pl...
    > Roczni 80. Przysłali wcześniej że jak dam zaświadczenie o absolutorium lub
    > dyplom to przenosza do rezerwy. Absolutorium juz mialem, dyplomu nie ale
    > nie
    > dostarczylem. Na poczatku marca wyslalem zaswiadczenie o uzyskaniu
    > absolutorium. Podczas rozmowy telefonicznej powiedziano mi ze teraz juz
    > nie
    > przeniosa mnie do rezerwy bo za pozno - trzeba czekac na nowe
    > rozporzadzenie
    > MON (ale przeciez stan faktyczny byl taki ze bylem wtedy absolwentem ale
    > nie
> [...]

    a ja sie dolaczez podobnym pytaniem.
    Zaswiadczenie o absolutorium dostarczylem w zeszlym roku (w kwietniu),
    nie byli w stanie powiedziec czy bedzie rozporzadzenie,
    w czerwcu 2005 ukazalo sie,
    czy teraz moge jechac po wpis do ksiazeczki?
    warunki spelnilem: dostarczone zaswiadczenie o absolutorium,
    rozporzadzenie wydane. tylko w ksiazeczke nie wpisane ale to chyba
    nie ma znaczenia bo to maja u siebie w aktach wpisac?
    co wy na to?

    pzdr
    piotrek