  • Data: 2006-01-22 13:41:21
    Temat: Re: WKU-jak zyskać 3 tygodnie b. brzydka sprawa
    Od: "koma" <merowing27[wytnij]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mamutek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dqvfdj$3hu$1@opal.futuro.pl...
    > Witam, w zeszlym roku powinienem planowo ukonczyc studia. Niestety pech
    chcial,
    > ze przez brak jednego zaliczenia zamiast bronic magistra we wrzesniu
    zostalem
    > skreslony z listy studentow i skierowany na powtarzanie ostatniego
    semestru od
    > lutego. Do tego czasu nie mam zadnego zaswiadczenia. W skrzynce znalazlem
    dwa
    > awiza ktorych naturalnie nie odebralem. W zeszlym tygodniu zadzwonil
    telefon.
> [...]

    IMHO to, że przedstawiłeś mu sprawę było błędem. W tej sytuacji wydaje mi
    się, że była tylko jedna możliwość - choroba. Albo wcześniejsze zapisanie
    się na jakiekolwiek studia prywatne (wiąże się to z opłatą semestru -
    później można zrezygnować).... ale teraz, jak mu już powiedziałes to czarno
    to widzę..

    K.