  • Data: 2006-01-22 16:24:57
    Temat: Re: WKU-jak zyskać 3 tygodnie b. brzydka sprawa
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/22/2006 9:23 AM, Mamutek wrote:

    > Witam, w zeszlym roku powinienem planowo ukonczyc studia. Niestety pech chcial,
    > ze przez brak jednego zaliczenia zamiast bronic magistra we wrzesniu zostalem
    > skreslony z listy studentow i skierowany na powtarzanie ostatniego semestru od
    > lutego. Do tego czasu nie mam zadnego zaswiadczenia. W skrzynce znalazlem dwa
    > awiza ktorych naturalnie nie odebralem. W zeszlym tygodniu zadzwonil telefon.
    > Niestety odebralem (kompletnie mnie zaskoczyli). Rozmowca spytal czy rozmawia z
    > panem takim a takim, potwierdzilem. Wtedy uslyszalem, &#380;e milo mu nareszcie ze
> [...]

    Idź jutro do lekarza, powiedz że masz jakieś śmieszne bóle itp, itd. Jak
    zapyta (albo i nie) to poproś różnież o zwolnienie. Będziesz miał
    papierek o "nieczynności". A gość z WKU może Ci nagwizdać. Rozmowa
    telefoniczna nie jest wiążąca. Prokuratury raczej też nie zawiadomi bo i
    tak i tak wojsko ma teraz nadkomplet i nie ciągną na siłę. Nic się nie
    martw, będzie dobrze :)]

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor