    From: Radek Ł. <n...@s...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU ciag dalszy [;
    Date: Fri, 29 Apr 2005 16:22:02 +0200
    Sender: l...@p...onet.pl@dnt51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:d4t0ug$qir$2@kujawiak.man.lodz.pl...
    > No to masz uregulowany.
    > To nie wiem... Ale chyba jesli zes wyjechal przed otrzymaniem
    bileciku i
    > przebywasz legalnie za granica to nie powinni

    A czy poinformował WKU o zmianie miejsca zamieszkania i adresu do
    korespondencji??

    " Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 1967r. o
    powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2002
    r. Nr 21, poz. 205, wraz z późniejszymi zmianami), w związku z §3 pkt.
    1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 r. w sprawie
    zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego
    oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicą, a także
    organów właściwych w tych sprawach (Dz. U. Nr 68 poz. 344 z 1992r.)
    osoby podlegające obowiązkowi czynnej służby wojskowej (w tym poborowi
    i żołnierze rezerwy) są obowiązane do spełnienia wojskowego obowiązku
    meldunkowego."

    tu masz więcej:
    http://www.wkuczluchow.boo.pl/poborowi.php?section=6

    --