    From: "Włodziu" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU a zbyt dlugie odroczenie
    Date: Wed, 30 Jul 2008 13:10:34 +0200

    Sory, że się podepnę ale co to za przepis z tym automatycznym przeniesieniem
    do rezerwy?? Możesz mi podać źródło tego rozporządzenia??

    Ja skończyłem studia (dzienne 5-letnie) w czerwcu 2007 i jeszcze żadnego
    pisma o przeniesieniu do rezerwy nie dostałem.

    Domyślam się, że miałem odroczenie na okres studiów, bo nie przynosiłem (po
    każdym roku studiów) im wogle żadnych zaświadczeń,

    Byłem po ukończeniu studiów (w lipcu 2007) w WKU i powiedzieli, że wszystko
    wiedzą, kiedy skończyłem studia i kiedy obroniłem dyplom.
    Powiedzieli, że kwalifikuje się do 3-miesięcznego przeszkolenia i mam czekać
    na wezwanie - ale wezwanie nie przyszło!!

    Teraz moje pytanie. Czy minęły mi juz te 12 miesięcy od odroczenia?? (okres
    studiów 10.2002 do 06.2007)

    P.S.
    Czy ma to jakieś znaczenie że właśnie zostałem przyjęty na studia zaoczne -
    ale WKU chyba jeszcze o tym nie wie, bo dopiero tydzień temu były ogłoszone
    wyniki!!