    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: WKU a przerwa w studiach
    Date: Fri, 16 Feb 2007 20:34:26 -0600

    "eLeM" <e...@e...pl> wrote in message
    news:er4jaf$ndo$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam takie pytanko odnośnie tego co należy zrobić aby nie dostać "biletu",
    > sytuacja przedstawia się w następujący sposób:
    >
    > Obecnie jestem studentem jednak za miesiąc już nie będę tym samym nasze
    > kochane wojsko może zaprosić mnie do siebie jednak ja planuje kontynuować
    > naukę na studiach magisterskich, jednakże nigdzie nie zostane przyjęty
    > gdyż nie ma naboru i muszę czekać do października. Czy muszę złożyć jakieś
    > podanie o odroczke czy należy zrobić coś innego aby migąć się przed wojem
    > przez pół roku :(

    1). Wyjechać do Anglii na zmywak zarobić na studia. Oczywiście wymeldowując
    się grzecznie w biurze meldunkowym.
    Wrócić, żeby złożyc papiery na czas. Tych za granica nie biorą. Nie
    masz obowiązku siedzieć i czekac na pozdrowienia od nich.

    2). Iść do WKU jak dostanie sie pocztówkę z pozdrowieniami od nich,
    powiedzieć, że od października chce się studiowac dalej. Pan w WKU rzuci
    kostką i albo wręczy bilecik, albo wmaluje przesunięcie powołania na
    październik, do kiedy to bedziesz musiał dostarczy dokument, że studiujesz,
    wówczas odroczy cie na czas lub na rok.

    3). Udawać durnia, nie odbierać listów, unikać dzielnicowych i domofonów w
    stylu: "Dzień dobry tu Kasia. Zastałam Jacka?"