  • Data: 2002-04-13 06:43:04
    Temat: Re: WEKSEL
    Od: "toms" <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeżeli weksel jest in blanco i nie ma deklaracji - nic nie stoi na
    przeszkodzie żeby go wypełnić i przedstawić do zapłaty. To wystawca weksla
    ponosi ryzyko podpisania "czystej kartki" Nikt nam nie udowodni, że weksel
    był wypełniony później.
    Użytkownik "Pawel Baranowski" <p...@T...TO.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns91ED50B05D306pbaranowskipocztaone@213.180.12
    8.20...