  • Data: 2002-04-30 13:10:50
    Temat: Re: Odp: WEKSEL
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski) szukaj wiadomości tego autora

    "fenix7" <f...@p...onet.pl> wrote <aa0gpe$q07$1@news.onet.pl>:

    >weksel
    >>
    >Czyli, że jak mam napisane na wekslu 3.500 USD to nie dostanę tych
    >pieniędzy bo jest nie ważny? Musiałby być wystawiony za granicą?
    >
    >Pozdrawiam

    wg mnie weksel jest nieważnym, ale to nie oznacza że nie dostaniesz
    pieniędzy. IHMO w postępowaniu zwykłym chyba powinieneś uzyskać korzystny
    wyrok - na podstawie zeznań świadków + dokumentu pisemnego świadczącego o
    zawarciu umowy. Gdybyś nie dostał, to Twój dłużnik bezpodstawnie by się
    wzbogacił ...

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."