    From: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Date: Tue, 29 Jun 2021 16:10:20 +0200

    Tomasz Kaczanowski w
    <news:sbf7cn$mqo$1@gioia.aioe.org>:

    > wystarczy nie stosować tych ograniczeń, bo są one nielegalne.

    Czy ja napisałem coś innego?

    > Przepisy są z tyłka

    Z kim dyskutujesz, powtarzasz moje słowa!

    > w zasadzie nie mają mocy prawnej

    Tu się mylisz, chyba, że masz granaty w kieszeniach spodni... Pogadaj z
    hotelarzami, restauratorami i innymi -- jakoś przez rok z okładem -- nikt
    nie pomógł im w walce z "bezprawiem", więc proszę zostaw ten temat, w drugą
    stronę patrz, czyli nie chcesz pokazać, to WYPIERDALAJ!!! Takie teraz mamy
    prawo!!!

    --
    'Tom N'