    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: W sklepie sprawdzą czy jesteś zaszczepiony
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 29 Jun 2021 14:56:18 +0200

    On Tue, 29 Jun 2021 14:15:11 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > warunkujesz wejście w danym momencie do sklepu od tego, czy ktoś
    > przedstawi dokument, do zaglądania którego osoba nie ma uprawnień, bądź
    > nie.

    Bez przesady - dokument nie jest tajny, wiec nie potrzebne uprawnienia
    do ogladania. Co najwyzej ochrona nie ma prawa do wymagania :-)

    > Więc nie jest to dobrowolność. Dobrowolnie, to możesz sobie na
    > plotach z koleżanką powiedzieć jej, że masz jakiś dokument i jej pokazać.

    A tu dobrowolnie pokazujesz, lub dobrowolnie stoisz w kolejce :-)

    No coz - taka wola premiera i rzadu. Pewnie bez podstawy prawnej.
    Ale dyzurny TK pewnie sie podstawy dopatrzy :-)

    J.