eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!weretis.net!feeder1.news.weretis.net!feeder4.news.weretis
    .net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 28 May 2015 12:58:30 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:31.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/31.7.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <5565faad$0$27514$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk56di$fo8$2@node1.news.atman.pl> <mk5k2f$q52$1@mx1.internetia.pl>
    <mk6mku$134$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <mk6mku$134$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5566f4d6$0$27511$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-71-75-200.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1432810710 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27511 89.71.75.200:51676
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2317
    X-Received-Body-CRC: 3649449470
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748432
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-28 o 11:20, RadoslawF pisze:
    >> Mijasz się z prawdą.
    >> Najpierw piszesz że oczywiście a potem kupując chcesz jednak
    >> nieotwierane.
    >> ---
    >> Nie widać by się mijał.
    >
    > Widać.
    > Skoro oczywiście znaczy że jak najbardziej kupi otwarty towar
    > a potem dopisuje że jednak poprosił o nie otwierany to
    > chyba widać nie zgadza się to z pierwszym jego stwierdzeniem.

    Moje "oczywiście" dotyczyło tego, że oczywiście zażyczę sobie
    nieotwierane. Nie po to kupuję nowe, żeby kupić rozpakowane.

    Nie mój to problem, że producent pakuje tak, że nie da się otworzyć
    nieinwazyjnie. Nie mój problem, że sprzedawca nie chce otworzyć mi
    towaru do pomacania. Kupiłem w sklepie, w którym sprzedawca jednak
    rozpakował i pozwolił się pobawić.

    A ten, który nie rozpakował - cóż, dalej ma stosy niesprzedanego sprzętu
    na półkach. Bo słuchawki to akurat rodzaj towaru, którego nie da się po
    prostu kupić bez posłuchania.

    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1