eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji] › Re: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
    Subject: Re: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez
    zakazu publikacji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Kviat
    Date: Tue, 5 Jan 2021 13:05:16 +0100

    W dniu 04.01.2021 o 22:17, J.F. pisze:
    > Dnia Mon, 4 Jan 2021 20:14:19 +0100, Kviat napisał(a):

    > Patrzac na niektore wypowiedzi Trzaskowskiego ... mozna by tak rzec.

    Tak rzec może tylko dureń.

    Jeżeli ktoś się domaga żeby nie dyskryminować osób LGBT, to znaczy że
    tworzy strefy dla LGBT?

    > A nawet jesli nie mozna ... czy sympatyk moze sie czuc urazony ?

    Sympatyk zoo? Czy o co ci chodzi?

    Zresztą co to za idiotyczne stwierdzenie... sympatyk/nie sympatyk osób
    LBGT. Trzeba być kretynem żeby coś takiego wymyślić.
    Wynika z tego, że jak ktoś ma problemy umysłowe i nie lubi rudych, to
    znaczy, że trzeba tworzyć strefy wolne od rudych?

    Tylko prawackie kryptogeje mają obsesję czy ktoś jest LGBT czy nie jest.

    > Na drzwiach gabinetu mu nakleic ? :-)

    Że tam jest zoo? Czy o co ci znowu chodzi?

    > A uznal?

    A nie?
    Wklejałem linka z cytatami sądu.

    > Bo podstawy chyba do uznania byly,

    Do uznania czego? Że upublicznił nieprawdę?
    Zacznij kiedyś pisać pełnymi zdaniami o co ci chodzi, to może dyskusja z
    tobą nabierze większego sensu.

    > ale czy sad to w
    > uzasadnieniu napisal ?

    Po co głupio pytasz, zamiast zajrzeć do linka?
    Z tobą jest nawet gorzej, bo te cytaty wkleiłem również do posta.

    Po co w ogóle zabierasz głos w dyskusji o sprawie, o której nie masz
    zielonego pojęcia?

    Ręce opadają.
    Uchwalono.

    Powrotu do zdrowia życzę.