eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji] › Re: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
  • Data: 2021-01-05 01:02:45
    Temat: Re: W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 04 Jan 2021 23:35:31 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

    > [...]
    >
    > Tylko wypowiedzi? PO-Warszawa pod przewodem Trzaskowskiego nie
    > zostawiła "śladów na piśmie"?
    >
    > https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Karta-LGB
    T-Plus-co-to-jest-gdzie-obowiazuje

    No, czyli "strefa LGBT" pelna geba :-)
    Powinien sam z duma tablice postawic ... tylko mu potem jacys
    "naziole" moga ratusz spalic :-)

    Ha, a moze by to rondo Dmowskiego obstawic tablicami "strefa LGBT" ?
    Tylko solidnymi :-)

    A gdzie jest ta Karta w wersji pelnobrzmiacej?

    Ciekaw jestem, czy nie ma tam zapisow zakrawajacych na dyskryminacje
    osob hetero :-)

    J.