  • Data: 2010-02-18 07:16:44
    Temat: Re: VoD pod linuksem
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel pisze:

    > I przyjmijmy, że nie ma różnicy. Własność to własność.

    Jeśli tak, to moja jedna sztuka utworu muzycznego też jest moją
    własnością - więc dlaczego jakiś złodziej usiłuje uniemożliwić mi
    używanie jej tak, jak chcę?

    Stary przykład: płyta "Bal wszystkich świętych". Generalnie były to dla
    mnie jeszcze czasy Windows... Wkładam sobie płytkę, rzekomo zgodną ze
    standardem CD Audio, do odtwarzacza w komputerze.... i żopa. Muzyki nie
    ma i nie będzie. Gnoje z Sony Music Polska radośnie zaproponowali mi,
    żebym sobie "normalny" odwarzacz kupił. Przy czym odmówili mi
    zafundowania go jako gratisu do płyty.

    Wkurzyłem się, płytę oddałem do sklepu i zdobyłem (gratis) taką bez ich
    idiotycznych "zabezpieczeń".