  • Data: 2015-09-26 00:01:24
    Temat: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Od: W <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wystukał, co następuje:

    > mozesz sprecyzowac co to znaczy niewystarczająco wyraźnie.

    SOT:

    tutaj może się zdarzyć - dosyć niedawno urząd pewnego miasteczka dokonał
    migracji kont z jednego banku do drugiego.. na drukach podatkowych
    informacja o tym była, a jakże - na drugiej stronie u dołu normalną czcionką
    w gąszczu zwyczajowych informacji gdzie zawsze podawali numer konta (było
    dopisane "Uwaga, zmiana numeru konta". Skoro tak było od dawna i formułka
    była ta sama to chyba mało kto zagląda co chwilę i studiuje drobny maczek
    czy w tym miesiącu akurat nie zmienili konta - co nie?

    Jak prądownia/śmieciownia zmieniała numery to nie bolało ich, żeby dorzucić
    kolejną kartkę ze stosownym pismem "hej, zmieniamy numer"...