  • Data: 2012-04-05 15:07:19
    Temat: Re: Uzywanie Torrentow - pytanie
    Od: Sonn <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-05 14:55, Zbynek Ltd. pisze:

    > Pozwolę się nie zgodzić. Pobieram program, który ma być kopią
    > bezpieczeństwa już posiadanego legalnie zakupionego programu. Wolno
    > mi posiadać kopię bezpieczeństwa. Jak ją uzyskałem, nie jest istotne.

    Taaak? To spróbuj ściągnąć kopię swojego legalnego Windowsa - z tym
    samym numerem seryjnym. Powodzenia
    Ściągając innego Windowska z innym kluczem wchodzisz już w posiadanie
    innego nielegalnego oprogramowania (jego kopii). kopię bezpieczeństwa
    możesz zrobić _z twojego_ legalnego oprogramowania. Rozumiesz?

    --
    Sonn