  • Data: 2007-01-18 11:10:55
    Temat: Re: Użyciewłasnych w oprogramowaniu
    Od: g...@p...name szukaj wiadomości tego autora

    To zależy:

    1. jeśli robisz grę (program) na własny, niekomercyjny użytek,
    żeby pograć samemu, czy rozdać znajomym - to nie

    2, jeśli gra przygotowywana jest w zakresie działalności
    gospodarczej, przeznaczona do sprzedaży, czy osiągnięcia jakichś
    korzyści (cel: komercyjny) - to tak

    GJP
    http://ip.pacek.name

    JSS napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam takowe pytanie. Tzn. raczej jestem pewny, że trzeba, ale wolę się upewnić. ;-)
    Czy trzeba posiadać zgodę producenta np. dajmy na to samochodu, na wykorzystanie
    marki tegoż samochodu w oprogramowaniu (np. gra)?