eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUżycie gazu/pieprzu w samoobronie w hipermarkecie przeciwko ochroniarzom › Re: Użycie gazu/pieprzu w samoobronie w hipermarkecie przeciwko ochroniarzom
  • Data: 2005-03-27 14:27:00
    Temat: Re: Użycie gazu/pieprzu w samoobronie w hipermarkecie przeciwko ochroniarzom
    Od: runa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > a przeciw czemu chcesz się bronić?
    > Oni cię nie mają prawa dotknąć, dopóki ni spróbujesz wyjść ze sklepu.
    > A potem to już trudno nazwać samoobroną.

    A kto mi zabroni wyjsc ze sklepu kiedy ja chce? Jezeli jakis osilek ma
    UZASADNIONE podejrzenie popelnienia PRZESTEPSTWA, to niech dziala. Niech
    sie jednak liczy ze bedzie musial swoje podejrzenia obronic razem ze
    swoim pracodawca.

    Tutaj, dorzuce inna kwestie. Czy sensowne jest pociagniecie do
    odpowiedzialnosci cywilnej lokalnej policji za niedbalstwo zwiazane z
    tolerowaniem KRYMINALNYCH napadow ochroniarskich w hipermarketach?