  • Data: 2007-03-15 20:03:38
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
    wiadomości > i wtedy ma idealny cel, leżący w bezruchu, niezdolny już do
    ucieczki.
    > Takie zachowanie to czysty debilizm.
    Debilizmem jest w takiej sytuacji usiłowanie ucieczki. Pozostanie na miejscu
    to 50 % przeżycia, w przypadku usiłowania ucieczki nie ma żadnych szans. A
    tak przy okazji to lepiej, żeby bandyta zabrał samochód i oszczędził życie,
    niż ucieczka i utrata życia.
    Ja sadziłem, że mieszkasz Stokrotko w Polsce, ale po stylu pisania wydaje mi
    się, ze w Chicago lub Nowym Jorku. Tam chyba, jak pokazują czasem w filmach
    gangsterskich, na każdym skrzyżowaniu jest jakiś bandzior i do każdego
    kierowcy strzela bez uprzedzenia.
    ZiPi