  • Data: 2007-03-15 09:27:26
    Temat: Re: Uzycie broni palnej
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik szerszen napisał:
    > byles tam, widziales?
    > czy moze we fakcie przeczytales

    Nie byłem nie widziałem.
    Czytałem zeznania naocznych świadków. I to mi w zasadzie wystarczyłoby.
    Ale wiem jeszcze co mówili policjanci - gościu MIAŁ zostać odstrzelony
    za zabicie ich kolegi w Krakowie.
    I nawet jeśli jednego z nich wzięli za tamtego bandytę to do drugiego
    strzelali z pełną świadomością, że jest niewinny. I nie zawahali się.

    Teraz Ci ludzie dalej chodzą z bronią po ulicach Poznania z pełną
    świadomością swojej bezkarności.

    > zainteresuja sie troche psychologia i wlasnie zeznaniami swiadkow,
    > zdziwilbys sie bardzo jak czesto i jak bardzo sa niewiarygodne, jakie
    > figle potrafi platac pamiec i wyobraznia

    Ciekawe, że tą kobietę z Ultimo sąd skazał za morderstwo na podstawie
    zeznań jednej osoby, która była ciężko ranna i też biegli twierdzili, że
    wszystko jej się mogło pomieszać.
    A tutaj proszę - policjanci trafiają od razu do szpitala,
    przez 2 miesiące ustalają sobie w spokoju zeznania itd. itp.

    Jeżeli uważasz, że wszystko jest OK, to cóż... gratuluję dobrego
    samopoczucia na ulicach.

    Arek

    --

    www.eteria.net