eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUznana reklamacja › Re: Uznana reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed0
    0.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!border1.nntp.dca.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 29 May 2010 12:13:47 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Uznana reklamacja
    In-Reply-To: <4bfbaa05$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1005291205480.1508@quad>
    References: <4bf3f547$0$2590$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1005212205010.2740@quad>
    <4bfa927c$0$17092$65785112@news.neostrada.pl>
    <4bfaa500$0$19166$65785112@news.neostrada.pl>
    <4bfbaa05$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 20
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1275132711 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2595 83.15.167.123:64863
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Original-Bytes: 1962
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:640891
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tue, 25 May 2010, saruc wrote:

    > Dlaczego Gotfryd rozważa niewinnosc sprzedawcy i rozwodzi sie nad tym?

    Bo nie o *winę* chodzi, a o *obowiązek*.
    Sprzedawca ma konkretne obowiązki - i nic więcej.

    Czy ktoś tu odnosił się do "winy", słuszności lub niesłuszności
    reklamacji itede, bo nie zauważyłem?
    Z Twojego opisu wynikało, że główny zarzut który chcesz postawić
    sprzedawcy jest taki, że NIE WIESZ czy i jak on rozpatrzył
    reklamację.
    Nie żeby odmówił (tej informacji). Nie spytałeś, nie dzwoniłeś,
    nic - tylko pretensje masz (że nie wiesz). Dowcip z balonem znasz? :P

    Jak ktoś tu napisał: "powodzenia życzę". Być może ten sprzedawca
    nawet się postraszenia pismem przerazi, ale kiedyś trafisz na
    takiego który już miał "trudnych" klientów.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1