eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUznana reklamacja › Re: Uznana reklamacja
  • Data: 2010-05-29 10:13:47
    Temat: Re: Uznana reklamacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 25 May 2010, saruc wrote:

    > Dlaczego Gotfryd rozważa niewinnosc sprzedawcy i rozwodzi sie nad tym?

    Bo nie o *winę* chodzi, a o *obowiązek*.
    Sprzedawca ma konkretne obowiązki - i nic więcej.

    Czy ktoś tu odnosił się do "winy", słuszności lub niesłuszności
    reklamacji itede, bo nie zauważyłem?
    Z Twojego opisu wynikało, że główny zarzut który chcesz postawić
    sprzedawcy jest taki, że NIE WIESZ czy i jak on rozpatrzył
    reklamację.
    Nie żeby odmówił (tej informacji). Nie spytałeś, nie dzwoniłeś,
    nic - tylko pretensje masz (że nie wiesz). Dowcip z balonem znasz? :P

    Jak ktoś tu napisał: "powodzenia życzę". Być może ten sprzedawca
    nawet się postraszenia pismem przerazi, ale kiedyś trafisz na
    takiego który już miał "trudnych" klientów.

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1