    Date: Fri, 23 May 2014 19:49:32 +0200
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwolnij rozmowy - darmowe do?adowania
    <llk65k$dg3$1@news.task.gda.pl> <llkbs3$5sb$1@cougar.axelspringer.pl>
    <llkuq2$jpt$2@news.task.gda.pl>
    <537e0124$0$2239$65785112@news.neostrada.pl>
    <llmrag$seq$1@news.task.gda.pl>
    <537ef35e$0$2365$65785112@news.neostrada.pl>
    <537efa6e$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <537f0065$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <537f2389$0$2353$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <537f5254$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    On 2014-05-23 19:00, Budzik wrote:
    > Naprawde nie rozumiesz ze nie chodzi o mnie?
    > Jest grupa spoleczesntwa troche mniej ogarnieta, troche mniej inteligentna
    > lub po prostu naiwna bo tak wychowana (ludzie starsi).

    Jesteś pewny, że to akurat ta grupa kupuje "darmowe" doładowania?

    > Nie zgadzam sie na to, zeby taki biznesmen strzygł ich jak popadnie.
    > Oferty maja byc jasne i uczciwe a nie takie ze w kazdym słowie haczyk.
    > SMSy ze wygrałes milion złych... punktów tez uwazam za oszustwo!

    No i super! Zgadzam się z Tobą w 100%

    To teraz opisz w jaki sposób państwo ma takiego człowieka obronić przed
    przewałką polegającą na sprowokowaniu oddzwonienia na numer +22 [...] (a
    bo mi się wydawało, że to Franek z Warszawy dzwonił) albo +24 [...]
    (Heniek z Kutna).

    Jak już się z tym uporasz, następna w kolejności może być obrona przed
    kupowaniem usług od podmiotów działających poza PL. Dla utrudnienia
    przyjmijmy, że taka działalność jest legalna według prawa lokalnego
    (choć być może wątpliwa moralnie według naszych opinii).

    Piotrek