eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade › Re: Uwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade
    From: w...@v...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade
    Date: 10 Oct 2005 17:11:33 +0200

    Coz, moglbym powiedziec ze z mojego punktu widzenia szkodliwosc spoleczna jest
    zadna bo:

    - kazdy moze sobie sciagnac plik o ktorym wspomnialem za pomoca ktoregos
    programu P2P, bylem zdziwiony jak latwo to jest dostepne, wiec to ze on byl u
    mnie czy nie byl niczego tak naprawde niz zmienia biorac pod uwage liczbe
    zrodel takich plikow. Choc faktem jest ze nalezy takie przypadki
    (udosteopniania za pomoca P2P) eliminowac, przez co ograniczamy "koniunkture"
    na wszelkieej masci pedofilskie materialy. Wg mnie wystarczylaby akacja
    informacyjna providerow... A nie od razu grozba 5 lat....

    - odnosnie oprograowania: nikogo nie narazilem na straty - nie uzywalem tego
    oprogramowania do jakichkolwiek celow zarobkowych. Nie sprzedawalem, nie
    prowadzilem na nim jakiejkolwiek dzialalnosci gospodarczej etc. W czasech gdy
    je nabylem nie mialem internetu i nie mialem innego dostepu do oprogramowania
    chocby do wersji demo/trial, ktore moge sobie sciagnac z sieci teraz. I faktem
    jest ze sluzylo mi ono tylko do nauki. I co ciekawe - dzieki temu ze poznam w
    ten sposob jakis program moge polecic swojemu procodawcy zeby go zakupil -
    ergo nie dzialam na szkode a na korzysc producenta oprogramowania. Bo jesli
    chodzi o wykorzystanie komercyjne to tu tez jestem radykalny - albo kupuje sie
    soft, albo z niego nie korzysta - inaczej jest to zwykla kradziez.

    Ale tak sobie moge pogdybac. Prawo to prawo. Wszystko zalezy od prokuratora i
    sadu.

    Pozdrawiam

    A.