eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade › Re: Uwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade
  • Data: 2005-10-10 14:58:04
    Temat: Re: Uwazaj co masz na komputerze - ciekawa historia i prosba o porade
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10/10/2005 13:19, Przemek R... wrote :

    > przegladarka sciaga na wlasne potrzeby do katalogu tymczasowego , trudno
    > przypisac wine
    > sprawcy... zreszta przy kazdym przestepstwie oceniany jest zamiar art 115
    > par 2 kk.

    Przy każdym czynie zabronionym oceniana jest szkodliwość społeczna,
    której jednym ze składników jest _postać zamiaru_ sprawcy (art. 115 § 2
    kk), albowiem nie jest przestępstwem czyn, którego szkodliwość społeczna
    jest znikoma -- art. 1 § 2 kk.

    _Postać zamiaru_, to zupełnie inna historia niż sam zamiar.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    I'm smarter than the average bear! (Yogi Bear)