  • Date: Fri, 16 Jul 2010 12:23:28 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga wysokie napięcie

    szerszen pisze:

    > patrz np "miski", wybiegi sloni, czy drapieznych kotow w zoo pokonujesz
    > "z marszu", jak sie dobrze rozpedzisz to przeskakujesz te
    > "zabezpieczenia", wiec przemysl dobrze czy aby napewno chciales uzyc
    > tego argumentu

    Ostatnio jak byłem, to była tam jakaś fosa. Ale dawno nie byłem.
    Generalnie filozofią nowoczesnych ogrodów jest to, że zabezpieczenia
    przed wtargnięciem mają być skuteczne, ale dyskretne.

    Gdyby nie to - koty same by wylazły.

    > niektorzy beda twierdzic co innego

    Niektórzy nerwowo reagują na patrzenie się na ich samochód. I co z tego?

    [ciach]

    > dlaczego to ja mam sie martwic o kogos kto lamie prawo, dlaczego to ja,

    Bo te wszystkie psy i wilcze doły mogą komuś zaszkodzić niezależnie od
    tego, czy złamał prawo, czy nie, ponieważ nie są w stanie tego ocenić.

    Jesteś w stanie to pojąć?