    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga wysokie napięcie
    Date: Fri, 16 Jul 2010 12:13:31 +0200

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c40284d$...@n...home.net.pl...

    > Nie "kpina" tylko zdrowy rozsądek. Patrz jak swoje groźne zwierzęta
    > zabezpieczają ogrody zoologiczne.

    no tutaj to strzeliles sobie w kolano

    patrz np "miski", wybiegi sloni, czy drapieznych kotow w zoo pokonujesz "z
    marszu", jak sie dobrze rozpedzisz to przeskakujesz te "zabezpieczenia",
    wiec przemysl dobrze czy aby napewno chciales uzyc tego argumentu

    > Ale w czym problem? Nie wiem, jak ty, ale ja nie ociekam żrącym kwasem
    > ani nie mam mam masy średniego słonia, więc w najgorszym przypadku
    > oczyszczę samochód ;)

    niektorzy beda twierdzic co innego

    a w czym problem, ze taka argumentacja prawna smierdzi na kilometr
    debilizmem amerykanskim, ze to ja sie musze martwic, czy ktos kto naruszy
    moja prywatnosc, nie zrobi sobie na moim terenie krzywdy, lub pies pilnujacy
    terenu, nie robi komus krzywdy

    dlaczego to ja mam sie martwic o kogos kto lamie prawo, dlaczego to ja, jak
    mnie ktos atakuje mam sie martiwc czy przedsiewziete przezemnie srodki
    obronne, nie sa wieksze niz to czym mnie on atakuje itp, to nie jest
    normalne