  • Data: 2010-07-12 18:01:02
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jul 2010 01:59:11 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >to wówczas jest to atak.
    >Obca osoba na twoim podwórku nikogo nie atakuje
    >Nawet w razie ataku środki obrony muszą być adekwatne do metody ataku.

    tia... to chyba w ameryce a nie u nas.
    u nas musisz wpierw dac sie zabic, a pozniej jak bedziesz mial akt
    zgonu to mozesz zaczac sie bronic - i nie jest pwoiedziane ze nie
    pojdziesz siedziec.

    przypomina mi sie sprawa gdzies tak z lat 90tych, jak to dwoch lepkow
    z nozami napadlo na jakiegos emeryta, emerytowi udalo sie jakos wyrwac
    noz jednemu z gnojkow i zaczal nim machac przed soba w celu
    odstraszenia - mial tego pecha ze machajac "w poprzek" nozem zranil
    jednego z kolesi w udo na tyle niefartownie, ze przecial tetnice
    udowa.
    gowniarze uciekli ale trafiony koles jakies dwie ulice dalej skonal z
    powodu uplywu krwi.
    jaki byl efekt? emeryt poszedl do wiezienia za morderstwo.

    obrona koneiczna? powinien byl dac sie zabic, a pozniej jako duch
    zglosic sie do organow scigania, ktore to oragana po jakims czasie
    umozylyby sledztwo z pwoodu niewykrycia sprawcow.

    kontrprzyklad z usa sprzed ropku czy dwoch - koles napadl na sklep,
    wlasciciel go zastrzelil ze strzelby. efekt? wlasciciel zaplacil
    mandat ok.100$ za to, ze zapomnial przedluzyc sobei licencje na ta
    strzelbe

    pozdarwiam,
    Cyb