  • Data: 2008-12-03 07:25:54
    Temat: Re: Utrzymanie syna
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uljtcgwrl60ql1@unk...

    > Plus dla Ciebie że widzisz w tym pitu-pitu.

    pitu pitu wzgledem kindermetala, myslame ze to ma jakies glebsze podloze,
    niz tylko netowe przerysowane stereotypy

    > Ja niestety wiem jak to jest z dosyć bliska,
    > jak rodzice nie są poukładani i nie mają
    > talentów perswazyjnych, ciętych ripost i ogólnie
    > autorytetu, to szajka malowanych gogusiów wciąga
    > dzieciaka i potem są "ciekawe" jazdy.

    co do tego sie zgadzam, sam ma w domu dziecie ktore wlasnie wchodzi w okres
    malowniczo zwany buntem dwulatka i zaczynam sie zastanawiac co bedzie za lat
    10-15, mam nadzieje ze uda mi sie, tak jak udalo sie moim starym, ale co
    bedzie to zycie pokaze