    From: "pawelj" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Utrudniony dojazd np. karetki na osiedle
    Date: Mon, 30 Aug 2010 01:18:26 +0200

    > No jak to jaka. Deweloper sie przepycha z drugim o wlasciwy dojazd a ten
    > drugi
    > deweloper zaproponowal takie stawki ze ten pierwszy sie wycofal i kaze
    > mieszkancom wyjezdzac z osiedla na okolo. A jak sie ludzie wszyscy
    > sprowadza to
    > tragedia sie na pewno wydarzy i pozniej jeden bedzie zwalal na drugiego.
    > Ale
    > nic, beda petycje mieszkancow, wywiady w tv, artykuly w gazetach.
    > Mieszkancy nie
    > dadza sie tak latwo wpuscic w ten kanal. Dziekuje.
    To ja teraz całkiem powaznie pytam. Skąd przyszło ci do głowy, że droga ma
    być po najkrótszej linii. I do czego ? bo u mnie akurat jest sytuacja taka,
    że droga która jest udostępniona to do straży w najprostszej lnii prowadzi.
    Ale pogotowie musi robić kółko. Nawet kiedyś się zastanawiałem jak zmusić
    sąsiada do oddania swojej nieużywanej działki na drogę, skróciłoby to wielu
    sąsiadom codzienne dojazdy. O pogotowiu już nie wspominając. Tylko jakaś
    podstawa prawna by się przydała. Podaj takową.

    --
    Pawełj
    www.ksiegowoscbudzetowa.pl