  • Data: 2004-05-06 20:27:12
    Temat: Re: Utrata statusu bezrobotnego.
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To prawda. Taki jest przepis. Zapewniam, że to nie jest wymysł PUP, ani
    Pań
    > tam pracujących. Kłótnia nic nie pomoże, bo decyzja zapadła. Masz na niej
    > zapewne pouczenie o prawie odwołania, ale argument pt. "zapomniałem"
    raczej
    > nie jest uzasadnioną przyczyną niestawiennictwa i wątpię żebyś cokolwiek
    > osiągnął. Fak jest faktem, ze się nie zgłosiłeś w wyznaczonym terminie i
    > takie są tego konsekwencje - 3 miesięczna karencja.

    Ale jeżeli chodzi ubezpieczenie zdrowotne to niekoniecznie jesteś
    nieubezpieczony. Jeżeli masz pracującą żonę to ona powinna zgłosic cię jako
    członka rodziny w swoim zakładzie.
    Nie wiem do jakiego wieku obowiązuje to ale podobnie jest jeżeli mieszkasz z
    rodzicami i któreś z nich pracuje. (do 25 lat?).
    Bezrobotny kolega na pytanie pani w PUP po co się podpisuje usłyszał właśnie
    że ma taki obowiązek. Jeżeli raz się nie podpisze to nie będzie mógł się
    podpisac przez 3 m-ce. Ubezpieczeniem zdrowotnym jest objęty w zakładzie
    pracy ojca.
    --
    PawełJ