  • Data: 2008-12-12 00:06:28
    Temat: Re: Utrata gwarancji telefonu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11.12.2008 Eneasz Pącki <a...@w...pl_NOSPAM> napisał/a:
    [..]
    > mikrofon. Jakież było moje zdziwienie kiedy odebrałem go z serwisu z
    > adnotacją, że tracę gwarancję i nikt mi go nie naprawi bo "płyta główna
    > telefonu jest wygięta".
    > Pięć razy zanosiłem go do serwisu i na koniec powiedzieli mi, że płyta
    > jest wygięta! Gbur w serwisie (bo to faktycznie jest gbur) powiedział,
    [..]
    > W tym miejscu prośba o poradę: czy jest sens zanieść telefon do innego
    > zakładu do ekspertyzy żeby tam powiedzieli mi, że ta płytka rzeczywiście
    > jest wygięta? Jak się odwołać od tej ekspertyzy? Czy mogę domagać się

    Zakładając, że to prywatny telefon: Ogólnie masz 2 potencjalne wyjścia:
    sądzić się z gwarantem, lub postarać się wyegzekwować coś od sprzedawcy.
    Ta ostatnia opcja ma pewne szanse powodzenia o ile sprzedawca jest prawnie
    zupełnie zielony. Pierwsza ma MZ dość duże szanse (o ile jest jak
    napisałeś) ale jest mało praktyczna.
    A bez wdawania się w detale, to skontaktuj się z Federacją Konsumentów.

    --
    Marcin