eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • From: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4...@n...home.net.pl> <fn5u4u$5e3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <fn5u4u$5e3$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Subject: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Date: Wed, 23 Jan 2008 14:02:00 +0430
    Lines: 22
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    X-Antivirus: avast! (VPS 080112-0, 2008-01-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 212.165.192.246
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1201080769 212.165.192.246 (23 Jan 2008 10:32:49 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pne.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:512617
    [ ukryj nagłówki ]

    > W tej sytuacji należało by wezwać pisemnie serwis do ugody i zaproponować
    > zapłatę tych normalnych kosztów naprawy. W razie umowy nakazać im
    > dochodzenie roszczenia przed sądem. Bo co prawda serwis ma tzw. prawo
    > zatrzymania, czyli ma prawo zatrzymać urządzenie do czasu uregulowania
    > należności za naprawę, ale to nie znaczy ze może sobie to urządzenie
    > zatrzymać na zawsze. W razie odmowy musi uzyskać tytuł wykonawczy na
    > należność i skierować egzekucję do urządzenia. Inaczej naraża się na
    > zarzut przywłaszczenia.

    O to bardzo ciekawe. A ile moze taki przedmiot przetrzymac? Zalozmy, ze nie
    zgodze sie na wymiane po podanych przez nich cenach, ani na naprawe i bede
    chcial zeby mi sprzet odeslano w takim stanie jakim byl. Czy musze wtedy
    placic za ekspertyze? Chca 200 PLN za samo stwierdzenie co jest zepsute...+
    oczywiscie za wszystko inne wg. swoich cen. Zakladam oczywiscie, ze uda sie
    ich zmusic do wlozenia starych zepsutych elementow...ale jesli nie - to
    zakladam ze beda chciec cala kwote tj. te ok. 2000 PLN...i wtedy - ja
    musialbym im wyslac odmowe zaplaty na pismie z uzasadnieniem i prosbe o
    zaplate po cenach rynkowych - oraz jesli im to nie odpowiada - wezwac do
    oddania sprzetu w terminie...no wlasnie - jakim?

    Pozdrawiam.PN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1