  • Data: 2011-11-20 23:20:16
    Temat: Re: Uszkodzony_licznik_prądu_w_RWE_-_dopłata_-_pytanie
    Od: "dzejsan" <alibucki@WYTNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam podobny problem z tym samym dostawcą energii - przyszła do mnie korekta z powodu
    niepoprawnego działania licznika na 1700PLN. Tfu - korekta to się pojawiła przy
    którejś turze pytań i odpowiedzi, bo na początku przyszło rozliczenie z którego
    wynikało, że pobrałem w ciągu jednego miesiąca 3000kWh, bez żadnej informacji z czego
    to wynika. Od dłuższego czasu wymieniamy sobie z RWE informacje - ja o coś pytam, po
    długim czasie dostaję odpowiedź itd, ale w zasadzie nie wiem jak ten problem
    rozwiązać - nie wiem czy muszę to zapłacić czy nie. Jedyne co mi się udało
    dotychczas uzyskać, to uwzględnienie w rozliczeniu stawek z ostatnich 2 lat (a
    prosiłem o 6 - bo tyle działał ten waldliwy licznik), co dało mi 78pln oszczędności
    oraz rozbicie płatności na dużą liczbę rat.
    Czy ktoś może powiedzieć czy jest jakaś podstawa prawna dla której tego typu sprawę
    można skierować do sądu?

    Pzdr