eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-11 14:15:46
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2013 08:44, Kris pisze:
    > Myślisz że człowiek który z przebitym kołem dzwoni na nr alarmowy a nie potrafi
    zlokalizowac najbliższej pomocy technicznej/wykupic assistance potrafiłby skorzystac
    z listy?

    Skorzystanie z listy polega na:
    1. wybraniu na chybił trafił pozycji,
    2. zadzwonieniu,
    3. goto 1 until dogadane.

    Tak, sądze że by sobie poradził.

    Czy nie uważasz że to jest bez sensu, żeby człowiek musiał wydzwaniać po
    znajomych/rodzinie, mieszkających daleko od miejsca zdarzenia, żeby mu
    namierzyli coś co będzie blisko miejsca gdzie się aktualnie znajduje,
    kiedy dopiero co miał pod ręką miejscowego policjanta? Bo co, bo
    ŁoMatkoKorupcjaSzwagierSzwagierZarobi?

    p. m.