eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-11 18:17:56
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "DoQ" <p...@d...gmail.com>

    > I jaki piękny materiał dla tefałenu, Jan Kowalski postanowił się poskarżyć
    > bo przepłacił za lawetę którą polecił mu miejscowy policjant. Śledztwo
    > dziennikarskie ujawniło że właścicielem lawety jest szwagier policjanta!
    > Skandal, panie komendancie jak żyć??

    No i mamy przykład prawdziwej patologii. Delikwent nie rozumie, że uzyskanie
    numeru pomocy drogowej może być krytycznym problemem poruszania się po
    drogach. Nie chodzi przecież tylko o mnie, ale każdego potrzebującego
    uczestnika ruchu czyli także naszych rodziców i osoby niepełnosprawne. Jak
    to jest, że na autostradzie pomoc sama przyjeżdża a na krajówce nie można
    nawet uzyskać informacji o niej pod numerem 112 ? DNO