eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 23:29:15
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    W dniu 2013-12-09 23:02, John Kołalsky pisze:

    > Czego ? Firma wykonująca remont odcinka drogi na której to się zdarzyło
    > jest ubezpieczona. Jak skutecznie mam odzyskać pieniądze korzystając z
    > jej zabezpieczenia ?

    Wezwałeś policję, masz protokół (choć coś tam "źle podpisałeś") i teraz
    występujesz na drogę sądową. Za długo? Skorzystaj z AC. Nie masz? No to
    czekaj...

    > To w ogóle nie ma związku z ubezpieczeniami czego dowodzi, że nic o
    > ubezpieczeniach dotąd nie pisałem a jest jak wyżej napisałem.

    Wypowiadałeś się już nieraz w temacie obowiązkowych ubezpieczeń (w
    innych wątkach) i mam wrażenie, że jesteś im przeciwny. To ma taki
    związek, że wszelakie swoje pretensje chciałbyś połączyć jak najszybciej
    z OC sprawcy (właściciela), zamiast sam zadbać o siebie. Dlaczego to
    właściciel musi zadbać o przejeżdżających jego drogą? (wiem, że droga
    Państwowa, ale piszę w kontekście wcześniejszej mojej wypowiedzi)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.