eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno › Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Data: 2013-12-09 19:12:53
    Temat: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > ale ju� sami policjanci we w�asnej osobie chyba mog� jako� pom�c
    Teoretycznie TAK.
    Ale wiesz jak to jest u nas- podadzą nr do pomocy drogowej to zaraz jakis
    TVN zrobi program że ukłąd policji z pomoca drogową.
    A autor watku z tak roszczeniowym podejściem to pewnie nawet gdy policja by
    wezwała pomoc drogowa to by się żalił że za droga czy mało profesjonalna ta
    pomoc.
    --
    Przecież otrzymałem taką dokładnie pomoc latem i nawet to opisałem

    Gość udał się w trase nie mając sprawnego lewarka, odpowiedniego klucza czy
    nawet odpowiedniego ubrania. Ok nie każdy musi chciec/potrafić koło zmienic
    ale wtedy wypada mieć np dobry assitance
    --
    Otóż miałem sprawny lewarek, oryginalny klucz i wystarczające ubranie by nie
    zamarznąć do czasu przyjazdu pomocy. I koło zmieniłem. Gadasz dla gadania,