  • Data: 2007-07-05 06:14:36
    Temat: Re: Uszkodzenie ciala o co prosic lekarza?
    Od: "Highlander" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
    news:8a2p83tpar1gsmcpdt6kjifm550mah59sf@4ax.com...
    >2 dni temu koles kierujacy wozkiem widlowym w markecie, powaznie
    > uszkodzil noge memu tacie, czy jak on pojdzie do lekarza to czy musi
    > prosci o cos specjalego czy wystarczy jakis zwykly papier, czy moze
    > byc to kazdy lekarz, czy musi sie legitymowac jakims specjalnym
    > stanowiskiem?
    > A i jeszcze jedno, kompletnie nie wiem jkiej wysokosci odszkodowania
    > sie domagac, takie uszkodzenia ciala to w jakiej wysokosci sie
    > ksztaltuja, i na ile realnie mozna liczyc?
    > pozdro

    Musi powiedziec lekarzowi, ze to wypadek przy pracy, po zakonczonym leczeniu
    dostanie druk N-9, który zalacza sie do protokolu wypadkowego. zwolnienie
    wypadkowe jest platne w 100% wynagrodzenia. Niczym nie musi sie legitymowac
    . Realnie lekarz orzecznik ZUS zawsze daje mniej - wysokosc odszkodowan
    znajdziesz na stronie zus - http://www.zus.pl/default.asp?p=4&id=402#729
    Pozdrawiam
    HL