eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsytuowanie znaków drogowychRe: Usytuowanie znaków drogowych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feed
    er1-1.proxad.net!193.141.40.65.MISMATCH!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.net!pee
    r03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!feed.tweak
    news.nl!posting.tweaknews.nl!fx08.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    References: <utp99t$cjli$1@dont-email.me> <utpd6r$l69$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <utpjbo$22g$1$Shrek@news.chmurka.net> <%G1MN.26997$Mbc3.10155@fx08.ams1>
    <utr1pc$g4u$2$Shrek@news.chmurka.net> <258MN.287016$ps1.63008@fx12.ams1>
    <utr396$gs8$1$Shrek@news.chmurka.net> <beoMN.57883$h0q4.49997@fx02.ams1>
    <uttlvp$tkc$1$Shrek@news.chmurka.net> <o8tMN.61573$QUO3.43101@fx15.ams1>
    <utuqoa$rth$1$Shrek@news.chmurka.net> <opJMN.1036$lu2.117@fx15.ams1>
    <uu0aaq$8j8$1$Shrek@news.chmurka.net> <4pQMN.2490$RQ2.1547@fx01.ams1>
    <uu1fqk$5rv$3$Shrek@news.chmurka.net>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 44
    Message-ID: <WfrNN.4636$T%2.684@fx08.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Mar 2024 04:15:50 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Fri, 29 Mar 2024 04:15:50 GMT
    X-Received-Bytes: 3022
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:849060
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2024-03-27, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > W dniu 27.03.2024 o 09:03, Marcin Debowski pisze:
    >
    >>> Więc nie da sie wjechać wcale. Tą główną jezdnią jedzie coś koło 20k
    >>> samochodów na dobę. Tam zawsze coś jedzie.
    >>
    >> No takie życie.
    >
    > Po to wymyślono rozbiegówki... I generalnie działa, dopóki ktoś nie

    Może nie było zamiaru rozbiegówki, a wyszło takie dziwne skrzyżowanie.

    > wpadnie na pomysł, że można zmienić pas z głównego na rozbiegowy (bdź
    > przeplatania) bez ustępowania pierwszeństwa - a do tego się sprowadza
    > twoje twierdzenie że jak ktoś jest na głównej to nie wolno wjeżdzać na
    > rozbiegówkę, bo może zmienić pas i ma pierwszeństwo.
    >
    >>> A gdzie się kończy? Skrzyżowanie to częśc gdzie przecinają się kierunki
    >>> ruchu łącznie z połączeniami i rozwidleniami jezdni.
    >>
    >> A gdzie się kończy typowe?
    >
    > Obszar skrzyżowania kończy się na rzeczywistych bądź wyimaginowanych
    > liniach zatrzymania - w tym przypadku mamy rzeczywistą na początku a
    > wyimaginowanej z drugiej strony nie ma, więc albo z ogólnej definicji
    > żetam gdzie kończy się łączenie lub rozwidlenie a jak się na siłe
    > trzymać wyimaginowanej, to tam gdzie by była dla hipotetycznie
    > poruszających się w przeciwnym kierunku (pod prąd). W wytycznych
    > dotyczących projektowania skrzyżowań to jeszcze dalej.

    No linia ogranicząca pas lub krawężnik :)

    >> Należy spojrzeć na te zęby jako na koniec
    >> drogi podporządkowanej. Jak mamy skrzyżowanie typu T, z nadrzędną
    >> beleczką, to jest jasne, a tu kąt między beleczką a nóżką jest po prostu
    >> bardzo ostry :)
    >
    > I dlatego skrzyżowanie jest długie. Ale tu jest raczej nie T tylko X -
    > pod bardzo ostrym kątem - wloty są dwa, wyloty też dwa.

    Ja tam widzę te.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1